Система безоплатної правової допомоги відтепер працює дистанційно
Із 23 березня і до завершення карантину система безоплатної правової допомоги призупиняє особистий прийом громадян та надання адресної правової допомоги.
У цей період система БПД надаватиме правові послуги дистанційно. Про це повідомляють у координаційному центрі з надання правової допомоги.
Тимчасова зміна режиму функціонування системи БПД пов’язана із загостренням ситуації щодо поширення коронавірусної інфекції. Для запобігання поширенню COVID-19 в Україні до 3 квітня введено карантин з низкою обмежень.
«Система безоплатної правової допомоги переходить на дистанційну роботу. Ми це робимо задля безпеки здоров’я та життя наших клієнтів і працівників. Дуже просимо людей залишатися вдома. Правову допомогу від держави кожна людина може отримати дистанційно. Для цього система БПД використовує усі доступні нам способи – офіційні вебсайт та сторінки у соцмережах, електронну пошту та телефонний зв’язок», – зазначив в. о. директора Координаційного центру з надання правової допомоги Олександр Баранов.
З 23 березня на час дії карантину призупинений особистий прийом громадян посадовими особами і працівниками Координаційного центру з надання правової допомоги, регіональних та місцевих центрів з надання БВПД. Призупинено також надання адресної безоплатної первинної та вторинної правової допомоги працівниками місцевих центрів.
Безоплатну первинну та вторинну правову допомогу надаватимуть із застосуванням інформаційно-комунікаційних технологій та з використанням скриньок для кореспонденції.
Надати необхідні документи можна через спеціально обладнані скриньки для кореспонденції або електронні засоби зв’язку (адреси та електронні пошти місцевих центрів з надання БВПД можна дізнатися на офіційному сайті системи БПД).
Щоб отримати юридичну консультацію або роз’яснення з правових питань:
– зателефонуйте на безкоштовний номер системи БПД 0 800-213-103, 099-405-31-31
– поставте запитання у месенджер Фейсбук-сторінки
– напишіть на електронну пошту найближчого місцевого центру ([email protected])
– прочитайте правову консультацію на телеграм-каналі «Безоплатна правова допомога» та обговоріть її у чаті - https://t.me/ualegalaidchat
– поставте запитання на Інстаграм-сторінці системи БПД
– скористайтеся правничою вікіпедією WikiLegalAid
Кожній людині варто памʼятати, що карантин – це не перешкода для отримання правової допомоги від держави. Система БПД працює у посиленому режимі, консультує громадян і допомагає вирішити правові питання.
Громадян продовжують інформувати про їхні права та механізм їх захисту через офіційний сайт та сторінки системи БПД у соціальних мережах, ЗМІ, інформаційні ресурси партнерських організацій.
Читайте також: